jum klik²

17 February 2011

Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011

another tag from juanyuan.

aiyak.mungkin kita punya nasib yang sama la juan.haha.masuk contest tapi xpernah menang.mungkin sebab ku lebih kebal bebal haha.ok ni contest BLOG yang tercantik bukan OWNER BLOG yang tercantik haha.

blog ni pun xcantik sangat eh.tapi xpe nak masuk jugak jugak jugak hah hah hah.ok lah saya nak tag 3 orang blogger mantap, nyahlaksam ifa ika.ok for more details,click here.

ok cepat-cepat.tarikh tutup penyertaan pada 28 feb ni dah.selamat mencubaaaaaaaaaaa.dingggg!



7 comments:

JuanYuan said...

haha..senasib..

btw, juan tlg cari tutorial ikon tu..
nak buat tuto malas..hak3..

http://ohninie.blogspot.com/2010/09/cara-pasang-cute-profile-pada-blog_29.html

try tgk kt situ :)

cekmet said...

ahah
sma la sy dh buat ikut tutorial kat blog ni
cuma gmbr tu xnak kua
btw terimakasih banyak2
semoga terpilih dlm contest ni
yeah!

IFA Athirah said...

wow!blog mantap!haha.ok2x.thank u!!! :)

cekmet said...

wahaha
oraitttttttt

apisv2 said...

salam,
mengunjungi pesaing2 blog;p
blog apisv2

cekmet said...

(:

bun said...

gudluk

datang buat spotcheck
tok pilih 10 blog tercantik

jangan lupe vote saye
kat kump 2 no 28

undilah b4 10mac2011
thanks