jum klik²

30 October 2010

gomo klate gomo

semangat tu penting!

petang semalam sewa kereta nak pergi niali 3.so sampai la kita orang kat sana.saya dari bandar baru bangi menuju ke Nilai kena lalu highway tu.apa yang menariknya semalam ialah banyak sangat kereta yang menuju ke Kuala Lumpur dari arah seremban masing-masing bawak bendera and lekat bendera dekat kereta.mula-mula tu tertanya-tanya jugak kenapa yer diorang bawak bendera cam tu? oo baru la teringat malam tu ada Piala Malaysia dekat Bukit Jalil antara Kelantan dengan Negeri Sembilan rupanya.sayo ore klate deyh ;)

kawan saya ada ajak join sekali dekat Bukit Jalil,memandangkan sudah terbiasa dengar bila ada perlawanan bola antara Kelantan dengan mana-mana pasukan lain ada je pergaduhan membuatkan saya takut untuk ikut sekaki.hehe.lagipun macam xsopan bagi saya join bersama.maklumlah lelaki kan.

lepas tu sampai la Nilai 3.beli-belah sikit then off to Putrajaya.singgah umah sedara member aku,sempat la tgk bola.yahuuuu.tapi sempat tgk yang pasukan NS penalti je.sobsob =(.lepas tu dah nak balik.otw balik lepak dekat jambatan Putrajaya.cantik pemandangan malam dengan cahaya lampu dari bangunan yang berdiri megah di situ.hebat sungguh PM kita yang ke-4 tu yer.





TAHNIAH BUAT PASUKAN KELANTAN! RED WARRIORS!



No comments: