jum klik²

10 May 2013

Rainbow/24h/7d

Huuuuuuuuuuuuuu... Huuuuu lagi sekali haha. Ok rasa macam EMPTY sangat2 sangat2 dalam kepala sekarang ni sebab memang xde cerita yang nak dikongsikan. OBVIOUS haha. Xpe ada cuma idea xnak keluar. ;p

  1. Alhamdulillah sekarang dah 2 bulan kerja. Ada benda baru saya belajar & ada benda sama saya buat LOL.
  2. Tapi xpe la this is part of life.
  3. As U can see my previous post, memang xde cerita menarik unless update WordlessWednesday. 
  4. Tu pun kalau ingat err. Poor me. 
  5. Busy? Xde la sangatkan lagipun kerja on Sun  Thurs 8.3oam to 5pm. 
  6. Letih masa belajar dengan letih kerja ni lain, kat ofis mengantuk dalam kepala fikir time rehat nak tido sampai masa rehat ko makan kemain haha. 
  7. Ni dah nak masuk minggu ke 2 bulan May, result masuk ke CIAST secara UPU dah boleh check.
  8. Yes, saya seorang lepasan SKM dan juga lepasan Diploma. 
  9. Ada rezeki akan sambung ke Ijazah In Sha Allah. 
  10. Kekadang malam saya ada kelas. Kelas apa xnak bagitahu hehe sorry.
  11. Ok ada satu tabiat xsuka post gambar dekat fb, i mean gambar saya. Kalau amik gambar dengan kewan2 rasa nak bagitau please don't put it on fb. Haaa gitu tapi tu melampau. 
  12. Post bawah ni terdedah siapa kau sebenar hahaha. Saya lawa x Kak Ton? *KakTon jawab, "Comeyyyyyllll" haha kidding ;p
  13. Rasanya ni kali pertama saya demam diikuti sakit tekak > batuk > selsema > exhausted hampir 3 minggu berturut –turut.
  14. Dah 2 minggu cerita Sebenarnya saya isteri dia xditayangkan. 
  15. Oh semua tahu ada siaran lagi hebat di TV3 
  16. Harini, 9/5/13 saya marathon dalam bandar jajak dari 1 bank ke 1 bank. Total 4 buah bank dijajah 
  17. H, awak kat KB kan? Saya tahu sebab awak dah bagitau. Ok Love (*:
  18. Ini tahun pertama saya mengundi. Undi rahsia alhamdulillah KEKAL 
  19. 5 haribulan 5 hari lahir nenek. Selamat ulang tahun yang ke 69. Semoga diberkati dilindungi olehNYA
  20. Saya masih masih sayang awak. Eh tetiba hahaha ko jangannnn ;p
  21. Saya ada 1 pakej, ada lesen kereta ada kereta tapi xboleh bawak kereta manual, xde lesen  motor ada motor xmahir bawak motor
  22. Transport semulajadi jalan kaki ke hulu dan ke hilir
  23. Lepas ni nak pergi berenang / memanah / tunggang kuda
  24. Kalau boleh lepas kahwin xnak kerja boleh x? Please. Saya kecapek ann :(

Ya Allah beriku kesempatan beribadah di bulan Ramadhan akan datang
Thank you Ya Rabb 
Still alive

No comments: