jum klik²

13 March 2012

Just the way you are

Aaa hari tu pergi MPH Alamanda jumpa buku yang coverpage dia tuptup meletopp gitu haha. Saja nak habeskan vaucer BR1M so aku terus grab and pegi kaunter.. Nasib baik majalah ni boleh guna kupon tu kalau x melepas la mak nak baca cerita Apex ni huahuha. 

Xde la obses sangat dengan Apex tapi boleh la sebab saya suka bola ahaha boleh x macam tu ngee.. Plus saya ore Kelate hoho samo la dok kito Apex diio toww hahaha. xD

Cover page

Hahaha ada belah sikit sebab ni yang tengah bukuuu and ada monster poster Apex ngee

Ok tengok muka pun boleh tahukan mesti kalah sobsob 


Waa lamanya x update blog.. Rasanya last update on 15 of feb hiayaya dah nak masuk 15 march balik ni yuuu hibahiba. Okey hari ni dah ada dah benda yang nak dikongsi hehe.. :D

Mungkin sebab pagi tadi bangun and terus pergi jogging so masa tengah jogging tu dah nampak apa nak tulis dekat blog ngeeee. Lately busy dengan FYP so masa pun banyak habes dekat bilik projek dan mata sangat-sangat semput mengadap komputer and laptop and aircond yang xberapa nak sejuk la kan huahuaa okey la nanti entry lepas ni saya nak update pasal saya pegi camping dekat Nur Lembah Pangsun :)

5 comments:

emylase. said...

eh eh minat apex ye hik hik saya minat baddrol bakhtiar :D

laksamberlipat said...

giler seh

NoorNazuha said...

hehe..akak suka gak tgk aksi dia kat padang..harap2 dia ble g lebih jauh kan

cekmet said...

hehehhe messti la heheh :D

NUR SABRINA FIRZANAH said...

waaa , abg kfcm . saya minat :)