jum klik²

22 October 2011

Daddy's little princess


ni tulisan setelah hampir 4 bulan xmenulis 

dari dulu sampai sekarang macam ni la tulisan saya bila dah lama x menulis, tambah2 kalau nak cepat siapkan kerja ;p
kalau masa sekolah dulu time cuti sekolah adalah masa yang tidak digunakan oleh tangan saya untuk menulis haha
masa darjah 4 abah cakap tulisan tu bagi la elok sikit ;D


 HAPPY SATURDAY PEEPS!

8 comments:

Niza Romli said...

biasanya...klu tulisan camni kita akan kata 'tulisan doktor' tapi yg ini klu doctor baca dia pun tak paham gamaknya...kui3

cekmet said...

niza: ahaha.. doktor x diiktiraf la katakan.. ;p

umie naziera said...

org kata nie mcm tulisan doktor..yeke??

cekmet said...

umie:ramai yg ckp cm tu but im not a doctor to be ;p

cha zainol said...

hahaha. kalau aku boley jadi lagi teruk kot. ngeee :D

✿ nurulfatin ✿ said...

tlisan doktor nie..

cekmet said...

cha; lgi teruk? haha dahsyat

fatin : hehe smua orng ckp cm tu ;p

Pondok Usang said...

faham je tulisan kamu itu.. =)