jum klik²

26 May 2011

gelak sekuat hatiiiii

sebelum tu aku nak gelak dulu ahahahha.kenapa la hari-hari aku ni diisi dengan gelak ketawa je memanjang? hadoi sampai keras perut aku gelak tadi.rasa macam xlucu tapi memang lucu kalau benda lain yang patut dapat tapi lain yang dapat.


semalam masuk contest main lidi dekat dewan.ala masuk main suka-suka je xde la sampai nk mintak menang kan.tapi kalau dah menang mesti la excited nak amik hadiah.bruuufff.sebelum ni aku xpernah main game ni.main tarik-tarik lidi kalau gerak kalah.cam tu la.


hari ni majlis penutup.dengan excitednya aku bergerak menuju ke dewan berkobar-kobar semangat nak dapat hadiah ni.dari semalam lagi terbayang dapat hemper.dapat no 3 je kot tapi aku nak jugak hamper nak hamper nak hamper ahahaha.perasaaan malu pun ada ahaha. :B


tapi... alangkah terkejutnya aku bila naik pentas dapat hadiah apa korang cuba teka sikit..hahaha.gila malu ah aku nak bagitauuuu!!ingatkan salah satu hamper kat pentas aku yang punya tapi rupa-rupanyaaaa.....


saya menang payung!!!!

memang aku bantai gelak tang tu jugak.sampai nak kejang perut hadoi la hai hawat la hang ni lucu sangat.ada ke patut bagi tu je kat cek.. ermmm apo lah hai..lepas tu sir yang bagi hadiah tu boleh lak cakap "ha lepas ni dah xbasah la kalau hujan" amboi perli ke ahahahah.

xpe la kan,kira rezeki la tu dapat payung.sesuai la ngan cuaca sekarang ni.kejap panas kejap hujan.pada kawan-kawan yang nak kongsi hamper ngan saya tu jangan kecewa yer,ahahah mungkin lain kali saya menang dapat hamper yang besar dari mereka yang dapat hari ni hahaha.ok tata..


p/s rasanya ni entry terpanjang pernah aku buat and xde gambar :s



20 comments:

Cik NuRuN said...

payung ? oke lahh .
kalw Cik Nurun tak
penah dapat adiah
ape ape , tee hehee :))

cekmet said...

haha tau xpe
tp mula2 tu mmgg gelak la haha
:D

misyamissyou said...

ok la tu payung..huhuu

cekmet said...

ha ah
skunk ni kan musim hjan pnas hehehhe
:)

Azeanthy Paiman said...

gelak itu penawar duka..hehe.

Azeanthy Paiman said...

gelak itu penawar duka..hehe.

Mrs. Farhan said...

Hahhaah. Saya pon penah dapat hadiah payung. Tapi berguna jugak. Sebab selama ni asyik pnjam payung org je. Hhehe =)

cekmet said...

azeanthy:yes saya mmg suka gelak:)

farhan:hehe tau xpe :D

k a k L a m p said...

payung pon payung laa.. haa atleast dpt adiah..teman x pnh merasa

cekmet said...

ahaha
tau xpo
:D

HaNa Hani said...

xpe..payong pown hadiah la tuh
^_^

cekmet said...

betul2
:B

ieka said...

comel nye bg adiah payung..haha
ok la tuu ;)

cekmet said...

ahaha:B

Liyana Zahim said...

Payong tu symbolik tu.. Wakakakak.. Ce pk ce pk..

cekmet said...

haha tau xpe :D

ABU said...

ok la tu dapat payung hehe..:D

cekmet said...

:D
abuuuuuu

hasanahghaus said...

payung berguna gak tuh.boleh pakai hari2. kat malaysia pakai payung masa panas pun org x rasa pelik.
kat sini payung berguna masa nak tukar musim je sbb hujan. bila panas terik, org lain pandang pelik je kat siapa yg pakai payung sbb diorg suka sunshine.

cekmet said...

ouh really
best la mcm tu
mgkin sbb klau pnas pun xsepanas cuaca mlysia
huhu
nice!