jum klik²

15 April 2011

penat basuh jamban

ada X
kena pangkah weii

phewww penat mak sental bilik air ari ni.dah lama xbuat keje-keje ni.hek.balik kelas petang kelmarin masuk bilik air ada tanda X.wah! ada orang nak pecah masuk rumah ke? macam cerita P.Ramlee pulak.pelik-pelik.

kitaorang kena pangkah dekat bilik air tapi ada penghuni lain kena pangkah dekat pintu depan.hui lagi terkejut kalau balik kelas tengok ada pangkah kan kan kan? kehkeh.

ermm  mungkin ada la tu yang nak kena ubah suai oleh penyelia hostel kan.xpe kita tengok je la nanti macam mana :D

malam tu pulak pergi buat lawatan bilik ke bilik kutip derma.haa saya nak mintk pendapat korang mana satu yang tepat antara dua ayat ni:

derma untuk rumah orang-orang tua

atau

derma untuk rumah orang tua-tua

i was confused :s  

13 comments:

HaNa HoNeY said...

ahaha
beh la t xde pintu dah blik uh
haha

cekmet said...

haha tau xe
tp terkejut msuk bilik air ada X
mcm iklan Xpax la plk
huauhua

aisya said...

rasenye derma untuk rumah orang-orang tua kot.. hehe

cekmet said...

haaa sma mcm sy
sy pilih tu jgk hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

derma tuk org2 tua..hihi

kAmi dAn mEreKa!! said...

vote untuk rumah orang--orang tua! hehe =)

cekmet said...

akak LM:yup betul2
kami dah merdeka:yea sama2 :)

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/

cekmet said...

;)

Kisah Mawe said...

rumah orang tua je kot..

cekmet said...

btul jgk tu
:))

iszieylyanziy said...

haha,,sengal,,,cm ne klu xde pintu eh,,,

cekmet said...

hahah tau ta pe