jum klik²

28 February 2011

pheeeewwwwwwww

banyak aish yang nak dicerita dalam entry ni : 
  1. pagi tadi makcik yang kerja dekat Sungai Buluh tepon bagitau yang makcik kat Kelantan dah selamat melahirkan anak sulungya.auu dapat anak pompuan.
  2. masak spageti.sambil-sambil tu buat aerobik.so cool =D 
  3. lepas tu mysis message,suh call die.and i did.what a surprise.she told me that surat feedback untuk praktikal dah sampai.alhamdulillah.memang xsangka.ingatkan aku yang akan jadi orang terakhir terima surat tu.harap-harap wani fara fatin and fiza dapat surat feedback dalam masa terdekat ni.i/allah.
  4. tengah tunggu nak turun makan spageti kat kafe,mysis message lagi.die cakap atok saya had an xcident.motor teruk.hah? dup dap jantungku.nak nanges eh.tepon mak and mak cakap xteruk sangat kot.kot la sebab mak pun xtahu macam mana nak cakap.aku pun xtahu macam mana nak cerita.atok tepon mak cakap yang die xteruk sangat,luka sikit-sikit.
  5. apalah,ari atok dapat cucu yang ke-27 dia lak terkemalangan.motor baruu lak tu.sedih.kalau aku tengok muka atok mesti aku nanangesss.sobsob ): moga atok cepat sembuh.amin.
  6. ooh ha,lepas makan spageti naik bilik buat senam robik.awesome.live dari youtube (:
  7. korang pernah rasa tersentap dalam lif x? maksudnya lif tu macam bergegar/goyang and how do you feel?
  8. sumpah aku cuak.aku dok level 9 kot.tiba-tiba lif tu tersentap.xturun xnaik.mak aiishhh.takut ahh.lepas tu dia stop dekat level 8.memang cute.aku nak turun level 2.apalaei turun guna tangga la haii.
  9. pergi surau ada meeting sikit.orang surau la katakan.lepas tu meeting sampai terbabas xsempat nak pergi jumpa kak usrah.adehh.
  10. lepas tu nak naik bilik and sekali lagi lif tersentap.aku pun sentap.kena naik tangga sampai level SEMBILAN! hah hah hah tecirit.
  11. sampai bilik on laptop sambung maxis broadband login blogger update post and korang baca.
· 

No comments: