jum klik²

02 January 2011

pose slumber laptop contest

click here and go tru to his blog
oh ni contest yg ditag oleh laksamsamsam.dia memang suka tag saya.saya tag dia dia tag saya kahkahkah.bahagia. :B

saya memang xpandai nak pose cantik-cantik cun ala-ala madona rihanna jLo or angelina yang hot-hot diluar sana.tapi untuk contest ni saya memilih aksi ala-ala taliban yang menghendap musuh di padang pasir.ewaaahh! 

taliban
cool taliban
hah sesuai x? memang sesuai sangat-sanat dengan watak taliban sebab taliban ni kebanyakannya tinggal di kawasan padang pasir.iye ke? ye la kot.jadi kain yang digunakan tu boleh melindungi mata taliban daripada masuk habuk or pasir.kah kah kah.pandaipandai.

ok lah cukup la tu.sebelum tu kena tag 5 blogger. beautifulfarewell is mat&mina yayanie ufaachan


p/s kenapa yer buat entry contest ni asyik tertinggal  huruf 'G'.keyboard aku dah nak rosak ke??

4 comments:

iszieylyanziy said...

alamak! xde gmbr cool lah,,hahaha,,,

cekmet said...

hahha
xpe
pose je mcm mn pun
jnji rok

KUREKURE COMEL said...

nak letak pic pe ekkk....dari ptg dok pikiaq ni...hehehe

cekmet said...

apa2 pun blh :)