jum klik²

05 November 2010

deepa mai dah

ok ari ni penat gila pusing Pasar Besar Siti Khadijah.huh.pepenat.teman bear and fiza (dari utara) beli barang kat sana.maklum la baru first time datang Kelantan.mau x rabun mata tengok kain baju barang perhiasan.

orang cakap wanita Kelantan memang suka berniaga.yup memang betul sebab majoriti peniaga dekat PSK tu adalah dari kaum hawa.eeewahhh caya la gua cakap lu.

huh bear beli barang sampai tak menang tangan nak bawa balik.ikutkan hati nak bawak diorang kenal Rantau Panjang,tapi apakan daya keadaan tidak mengizinkan memandangkan kawasan berhampiran RP mengalami banjir.tapi xpe,ada masa kita pergi k.B)



last but not least ......





Happy Deepavali





2 comments:

fiq said...

best. dh lma x pegi sana.

cekmet said...

hehe
jemput la
asl klntn ke
:)