jum klik²

23 September 2010

MySpace dekat dan selalu boleh nampak tapi kosong

ye memang aku x tahu malu sebab aku memang x malu memang aku rindu dekat dia biarla orang nak cakap ape pun biar semua orang tahu memang nak suruh semua tahu pun mistakes makes me stronger,being stupid and do stupid acts makes me realize that.. to hell what others thing yea saya tahu sebab awak ade bagitau saya awal2 dulu dulu lain sekarang totally memang lain.. tapi kenapa? samada saya sahaja yang realize or both of us.. no no no no maybe im just sick of it.. i wish i could stop.. tekan brek! but what if i failed?? OMG..
at least we did make a try kan kan? last but not least don't despair and never never loose hope & please please stop make me sick.. boleh kan?


please please 
keep me close to you
buat apa tanya kalau tahu
orang bertanya bermaksud mereka tidak tahu

p/s : bagai kacang lupakan kulit
benci aku

No comments: