jum klik²

06 September 2010

1 malaysia

perasan ayu
lesung batu di pipi
    
           

         

oh xsangka benda yang sama terjadi sama macam sem 1 dekat gmi
end of ramadhan berbuka bersama-sama kawan masak2 dekat mcd kajang
makan.makan kira hutang dan lain.lain

lepas tu masuk parkson ouh saya suka baju tu dan saya beli 
baju kechik sama macam nak blik raya tahun lepas pun saya beli baju kechik kat situ
ahiii xmalu

dah nak balik naik teksi ke ktm kajang
betul.betul 1 malaysian
ada melayu.india.cina

theblind.(cina) : adik u nk pargi mn?
(penumpang teksi yang nak ke ktm kajang)
me : nk ke ktm kajang
theblind : ouh nnt u tolong masukkan tiket dekat mesin untuk saya aa.. saya xtau nk buat,nnt lepas tu xpe la saya boleh jalan sendiri
me : ouh ok

theindian (driver) : hey are u married?
theblind : no im blind

ouh i can see you there 

No comments: