jum klik²

29 April 2010

saya SETIAUSAHA ok?

adoi saya dh kena lantik jadi setiausaha untuk PERSATUAN PELAJAR ISLAM la mak
(:
agak kekok bila kena pegang mic kat depan
perkenalkan diri n ckp psl pengalaman dlm organisasi
aku bedal ckp xde pengalaman
ade tu ade la, tp organisasi RUMAH SUKAN!
ahahah
pastu kena kua jap sbb diorang nk bwt undi,bila msasuk nm cek kena jd SETIUASAH ma..
alalalalla saya SUDA GELABAH SEBAB SAYA xminat
wek ):


ini bear n fiza
raja lawak bilik a1093

fatin fara bear fida


hey dude!
u try to make me down!
no way!
im happy as always k!

tapi xpe la,dh kena pilih tu sy kena bwt kerja la
izzaz said: pade sesiapa yg telah dipilih menjadi komuniti PPI,diharap dpt melakukan kerja seikhlas hati kerana ape yg kita lakukan ALLAH akan mencatatkan segala2nya
(:

♥an ordinary girl♥

No comments: